Англійські фрази на тему Аеропорт (Airport)


Англійська – це мова міжнародного спілкування, тому, куди б ви не зібралися поїхати,  знання її неодмінно стане в нагоді. Якщо, перебуваючи за кордоном, складно обійтися без спілкування з іноземцями, то в аеропорту просто неможливо уникнути діалогів. Англійська мова в аеропорту знадобиться, щоб розуміти співробітників аеропорту, відповідати на їхні запитання, запитати напрямок, дізнатися потрібну інформацію, читати оголошення, написи, табло із зазначенням розкладу рейсів, орієнтуватися під час пересадок.


Корисні слова і словосполучення:
To travel by air - подорожувати літаком
Plane - літак
Destination - пункт призначення
International flight - міжнародний рейс
Domestic flight - внутрішній рейс
Passenger - пасажир
Schedule - розклад
Runway - злітна смуга

Купівля квитка | Booking a plane ticket
Купуючи або бронюючи квиток на літак на англійській мові, використовуйте стандартну фразу I'd like to book a plane ticket. При покупці ви можете уточнити прямий це рейс (direct flight) або з пересадкою (transfer flight). Бажано заздалегідь поцікавитися, коли краще приїжджати на реєстрацію. Також ви можете уточнити будь-які умови польоту. Ось фрази англійською, які можуть знадобитися при покупці квитка:
Please reserve the next flight to ... - Будь ласка, забронюйте квиток на наступний рейс в ...
How much is the ticket? -  Скільки коштує квиток?
What time do I have to check in? - Коли потрібно прийти на реєстрацію?
When is the next flight to ...? - Коли наступний рейс в ...?
Here is my passport. -  Ось мій паспорт.
I'd like a window seat, please. - Я б хотів місце біля вікна.
What is the flight number? - Який номер рейсу?
How long does the flight take? - Як довго триває політ?
Child's fare - дитячий квиток
Adult's fare - дорослий квиток
One-way ticket - квиток в один кінець
Придбавши квиток, ви отримуєте індивідуальний номер, який по-англійськи називається confirmation number. Його потрібно буде пред'явити в аеропорту на стійці реєстрації з паспортом.

Реєстрація | Checking in
За стійкою реєстрації в аеропорту працює черговий по посадці - a check-in clerk, який попросить пред'явити паспорт та індивідуальний номер. Вам дадуть квиток або посадковий талон - boarding pass. Тут же потрібно зареєструвати багаж (luggage).
I'd like to check my reservation for today's flight to ... - Я б хотів зареєструватися на сьогоднішній рейс до ...
I'd like to check-in my luggage. - Я б хотів зареєструвати багаж.
This is my luggage. - Це мій багаж.
Якщо ваш багаж важить більше, ніж треба, вас попередять про це: Your luggage is overweight. Ви можете поцікавитися, скільки потрібно доплатити: What's the charge for each excess kilo?

Зона безпеки | Security
Після реєстрації вас попросять пройти в зону безпеки - security. Пред'явіть інспектору служби безпеки (security officer) паспорт та посадковий талон - це процедура паспортного контролю або passport control. Вас можуть запитати про мету подорожі або планований час перебування в країні. Далі піде митний контроль - customs control - під керівництвом службовців митниці (customs officer). Вам видадуть багажну квитанцію - baggage check.
Where is the passport control? - Де знаходиться паспортний контроль?
Where is the customs? - Де знаходиться митниця?
I'm a citizen of Ukraine. - Я громадянин Росії.
The purpose of my visit is tourism (personal, business etc.) - Мета моєї поїздки туризм (особиста, ділова і т.п.).
I am going to stay in the country for a week (several days, a month). - Я збираюся пробути в країні тиждень (кілька днів, місяць).
I have ... dollars (euro). - У мене ... доларів, євро.
Here is my customs declaration. - Ось моя мито.
This is my hand luggage. - Це моя ручна поклажа.

У літаку | On a plane
Після митного огляду вам потрібно буде знайти ваш термінал або departure gate, який вказаний на посадковому талоні або на розкладі рейсів. Якщо ви прибули на реєстрацію завчасно, ви можете почекати посадки в залі очікування - departure lounge. За півгодини до вильоту оголосять посадку.
When is boarding time? - Коли посадка?
What is the gate number? - Який номер терміналу?
Якщо ви не можете самостійно знайти своє місце в літаку, зверніться за допомогою:
Where is this seat? - Де знаходиться це місце?

Інші фрази англійською мовою, які можуть бути корисними в літаку:
May I recline my seat? - Можна відкинути спинку сидіння?
Please call the flight attendant / air hostess / stewardess. - Будь ласка, покличте стюардесу.
Can you help me with my carry-on luggage? - Чи не могли б ви допомогти мені з ручною поклажею?
Can I have a drink? - Можна мені напій?
I want to order tea. - Я б хотів замовити чай.
I would like some earphones. - Мені потрібні навушники.

Написи в літаку англійською:
Emergency exit - аварійний вихід
Staff only - тільки для персоналу
Fasten seat belts - пристебніть ремені
Toilet occupied - туалет зайнятий

Прибуття | Arrival
Після прибуття вам потрібно пройти в багажне відділення - baggage claim area, щоб забрати свій багаж на рухомій стрічці, яка по-англійськи називається baggage carousel.
Where can I get my baggage? - Де можна отримати багаж?
May I use this baggage cart? - Можна взяти цей візок для багажу?
Якщо у вас виникли проблеми, зверніться до співробітників багажного відділення:
My luggage has not arrived. - Мій багаж не прибув.
I can not find my luggage. - Я не можу знайти свій багаж.
My baggage is broken. - Мій багаж пошкоджений.
Some things in my luggage are missing. - Зникли речі з мого багажу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як замовити їжу і напої по-англійськи?

Ввічливі прохання англійською мовою

Сценарій Новорічної казки на англійській мові (початкова школа)